Saturday, June 16, 2012

Fatin Liyana #1

Masa cuti study week hari tu, aku sempat tengok Nasi Lemak Kopi O kat TV9. Time tu ada Fatin Liyana. Dan-dan tengah mengantuk study BM terus segar bugar bijik mata. LOL. Aku dah lama follow cik Fatin Liyana ni, tak silap aku tahun 2009 lagi. Blog dia best, lepas aku terjumpa blog honeykoyuki.blogspot.com tu, semalaman aku baca blog dia nak habiskan punya pasal. Seronok seronok. 

Fatin Liyana ni suka memasak, aku tengok gambar-gambar yang dia masak semua sedap-sedap. Aku suka aku suka! Paling best Fatin Liyana ni the only girl dalam family dia, but still looked feminine though. Cik Fatin ni ada adik lelaki sama umur dengan aku kahkahkah. Ok saja bagitahu. Hewhewhew. *cool pulak buat hew hew gini kan?*

#1 : Fatin Liyana at Nasi Lemak Kopi O. sumber

Paling aku suka, sebab Fatin Liyana ni obses dengan Zakuan Adha. Alaaaaa player Negeri Sembilan tu. I mean, football player -_-" Cuba tengok ada satu video Fatin Liyana ni dengan besfriend dia a.k.a Datin, sumpah kelakar time tengah rakam video tu tetiba ternampak board gambar Zaquan. Macam hape dah aku tengok -_-''

#2 : Fatin Liyana with le hosts of Nasi Lemak Kopi O. sumber

Fatin Liyana kena ngorat dengan Fizo Omar kahkahkah tapi Fatin Liyana tak layan pun kahkahkah

Anyway, Fatin Liyana ni sama umur dengan ahkak aku tu kat India tu rasanya. Dia lahir tahun 1989, so sekarang umur dia 23 tahun. Kbai. Yang penting :

FATIN LIYANA MERUPAKAN PELAJAR UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA a.k.a UKM yang COOL lagi OSEM kahkahkah :D

Motif sangat upload logo UKM kan, rindu nak buat assignment lettuuewwww :O


"Pelajar Medic mesti busy. Ada masa ke nak update blog?"

"Masa ada. Kita kena cari" - Fatin Liyana @ NLKO



PS : Haruslah diingatkan bahawa niat asal aku nak update pasal Nasi Lemak Kopi O sikit je, kau tengok dah melalut sampai ke UKM dah ni. Haih -_-"





0 love(s):

 

Template by Best Web Hosting